

har nettopp kjøpt et hus med en murt pizzaovn i behov av kjærlighet. Er ikke sikker på hvor mye vi kommer til å bruke den, så steg én er en så enkel fiks som mulig for å se om det er noe vi vil ha. Har imidlertid ingen erfaring med muring. Så hva bruker jeg best og hva maler jeg med deretter?
Medlem
· Västernorrland
· 12 018 innlegg
Ærlig talt så ser det ut som du med god samvittighet kan rive den.............Den har antagelig vært våt og frosset i flere omganger og reparere noe slikt handler nok om å rive bort og mure en ny men nå har vi jo ikke sett innsiden eller uten puss så det er jo vanskelig å svare på eksakt.
Nå er jeg ikke hjemme, så jeg kan ikke ta noe bilde, men som jeg husker det så var det ingen større sprekker på innsiden om det i det hele tatt var noen. Men det er Gøteborg så fuktig er det og vintre som pendler rundt frysepunktet hele tiden.
Allvitende
· Västra götaland
· 10 926 innlegg
Du bør nok banke bort pussen og se hvordan teglet ser ut ... Finnes det isolasjon så kan den kanskje brukes igjen, men regn med å bytte og pusse opp den senere ...
Klikk her for å svare