Hei,

Trenger å gjøre noe med min slitte entré/trapp.
Vil gjerne slippe unna så enkelt og billig som mulig.

Har ikke mange mm opp til inngangsdøren, så å kle inn den er dessverre ikke et alternativ, ellers hadde det vært løsningen.

Har dere noen lure løsningsforslag?
 
  • Slitt utendørs trapp med rekkverk, fører til en brun tredør ved inngangspartiet på en murbygning. Trappen har synlig mose og en metallrist nederst.
  • Slitt inngangsparti med gammel trapp, metallrekkverk og tomme plantekrukker, omringet av slitte vegger og vegetasjon.
  • Slitt entrétrapp med svart rekkverk i metall, treverk nedenfor og en bøtte til venstre. Trappen leder til en brun dør av tre.
  • Slitt inngangsparti med trepanel og avskallet maling på betongtrap.
Finnes ikke så mange alternativer. Fjern så mye gammel maling som mulig. Fyll i groper med egnet bruk. Mal om med egnet maling.

Samme sak med jern-detaljer, børste av og male om.

Kommer til å se utrolig mye friskere ut etterpå.
 
  • Liker
IlTotoRiina og 1 annen
  • Laddar…
Alternativt microcement? Bør bli tynt nok til å fungere tenker jeg. Overflatene må likevel slipes rene uansett vil jeg tro.
 
  • Liker
IlTotoRiina
  • Laddar…
Takk for svar :)

Hva er beste måte å slipe bort malingen på? Og få til en jevn overflate?
 
Jeg hadde nok begynt med vinkelsliper med stålbørste. Betongen tåler ganske mye.
 
  • Liker
IlTotoRiina
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.