Hei! Etter første vinteren i nyinnkjøpte huset har inngangstrappen begynt å ha det ganske dårlig, går det an å redde den når det har begynt å slippe biter på denne måten?

Kan man reparere den selv eller er det bedre å kontakte en murer?
 
  • Steintrapp med skader og avskalling på trinnene, viser slitt overflate og mangel på vedlikehold.
R Rotkiv10 skrev:
Kan man lage den selv
Ja. Man kan i alle fall forsøke. Det koster nesten ingenting.
R Rotkiv10 skrev:
eller er det bedre å høre fra seg til en murmester?
Det blir antagelig bra, og dyrt. Om det blir bedre vil man knapt få vite.
 
O O skrev:
Ja. Man kan i alle fall forsøke. Det koster nesten ingenting.

Det blir antagelig bra, og dyrt. Om det blir bedre lærer man knapt å få vite.
Hvordan går man frem om man skulle gi seg på å pynte det selv?
 
R Rotkiv10 skrev:
Hvordan går man frem hvis man skal gi seg på å pynte det opp selv?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.