Jeg holder pÄ Ä rive i overetasjen, skal justere gulvet da det ikke er sÄ plant.
Men ogsÄ skrÄtaket trenger en justering.
har ikke helt oversikt over hvor mye det avviker. SÄ trenger tips/triks pÄ hvordan man justerer skrÄtaket. Da det er Äpent hele veien til rupanel. Skal isolere og sette luftespalte er tanken og sÄ sette lekter.
Har vater og krysslaser tilgjengelig.
Men hvordan gjĂžr man det?
Med vennlig hilsen,
Men ogsÄ skrÄtaket trenger en justering.
har ikke helt oversikt over hvor mye det avviker. SÄ trenger tips/triks pÄ hvordan man justerer skrÄtaket. Da det er Äpent hele veien til rupanel. Skal isolere og sette luftespalte er tanken og sÄ sette lekter.
Har vater og krysslaser tilgjengelig.
Men hvordan gjĂžr man det?
Med vennlig hilsen,
Renovator
· Stockholm
· 44 innlegg
NĂ„ vet jeg ikke noe spesifikt om dette, men det hĂžres jĂŠvlig kinkig ut. MĂ„ vel justere takstolene da? MĂ„ vel ta fra hverandre hele taket for det?
Bedreviter
· östergötland
· 2 773 innlegg
Ingen anelse rent teknisk, men jeg hadde begynt med gulvet... deretter mÄlt derfra..
Men i virkeligheten hadde jeg nok ikke brydd meg om det ikke er dm som det slÄr..
Men i virkeligheten hadde jeg nok ikke brydd meg om det ikke er dm som det slÄr..
Tenker du at du trenger Ä fÄ lektene og innertaket jevnt?B berne88 skrev:Jeg holder pÄ Ä rive pÄ overetasjen, skal justere gulvet da det ikke er sÄ plant.
Men ogsÄ skrÄtaket trenger seg en justering.
har ikke helt kontroll pÄ hvor mye det differer. SÄ trenger tips/triks pÄ hvordan man justerer skrÄtaket. Da det er Äpent hele veien til undertak. Skal isolere og sette luftespalte er tanken og sÄ lekte.
Har vater og laser tilgjengelig.
Men hvordan gjĂžr man det?
Med vennlig hilsen,
Vi pleier Ä spenne snorer nederst og Þverst som man deretter skjÊrer kiler/remser etter og monterer pÄ takstolens innside.
Sist redigert av en moderator:
Stemmer fint, kommer bli gips senere. Kjedelig nÄr rommet er langt, er jeg redd man ev. vil kunne se at det differensierer. Derfor vil jeg rette de opp. Tenker at jeg kan gjÞre det med listverket.RejÀl skrev:
Vet jo ikke hvordan du tenker sÄ kan ikke svare pÄ om det fungerer med gles, men synes at du gjÞr helt rett som vil rette opp det..B berne88 skrev:
Klikk her for Ă„ svare