Etter vi tok ned lampen i gangen så det ut slik, se bilde.
Hvordan gjør jeg for å gjenopprette så det ser ut som resten av taket? Lampen skal opp men den har en mindre base.
Tenkte å skrape det løse og så male det umalte for deretter å male hele taket.
Eller skal man sparkle?
Tips mottas med takk.
Hull i taket med synlige ledninger etter at en lampe er tatt ned. Området rundt er ujevn med avskallet maling.
 
Ser ut som det bare er farge som har flasset av? Sparkle ikke om det er glatt, burde bli bra å slipe og male bare
 
Det er fargen som har sluppet ja. Prøver å male.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.