Etter vi tok ned lampen i gangen så det ut slik, se bilde.
Hvordan gjør jeg for å gjenopprette så det ser ut som resten av taket? Lampen skal opp men den har en mindre base.
Tenkte å skrape det løse og så male det umalte for deretter å male hele taket.
Eller skal man sparkle?
Tips mottas med takk.