Og her kommer sluttresultatet!:)

• Trappetrinn med mørk grå teppefinish og hvit kant, viser det ferdige resultatet av et renoveringsprosjekt.
  • En moderne og stilren hvit trapp med sorte trinn, omgitt av hvite rekkverk og fargerik tapet på veggen. Trappen leder til en lys gang.
  • Loftområde med trehvitt tak, trefarget veggpanel og skrivebord med datamaskin og transparente stoler, reflekterer pent sluttresultat.
  • Hvitt moderne interiør med trapp, glassrekkverk og dekorative detaljer på veggene. Naturlig lys fra vinduer.
Flott, bra jobbet!! d^_^b

Nice, fint resultat! Men oppfyller de "horisontale" ribbene normene som finnes rundt trapper? Er det ikke noe i stil med 1dm mellom spjelene?

Ble hvordan bra som helst :)
Vakker om vår trapp som med skal få et løft i sinom tid.
Noe lignende du har gjort er et av alternativene.
Nysgjerrig på hva slags hvit list du har i forkant og klemmer teppet med?

Listen var jo der fra begynnelsen, teppet ligger altså mellom listene, klemmer ikke fast på noen måte. I mitt tilfelle så var det jo teppe fra begynnelsen, og å male hele trappen var ikke aktuelt da treet under teppet var for dårlig, hadde trengt en masse sparkel og arbeid, dessuten hadde jeg jo måttet slipe ned de listene. Det ble dog en pen effekt nå med mørkt teppe og hvit list, ser veldig bra ut.

Hawkai har rett, øverst er det ingen steder man kan komme gjennom, men i selve trappen følger nok ikke alle regler som finnes, men det er jo sjelden trapper gjør, se bare alle trapper med rustfrie vaiere. Det var imidlertid i mine tanker, men jeg droppet det.

Aha, ok.
Var litt usikker der men da forstår jeg.
Ytterligere et alternativ å tenke på altså :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.