Hei!
I forbindelse med prosjektet å ordne til en skjev kjellervegg.
Vil sette noen form for plate, våtromsgips (?), for så å male. Skal flukte med gulvvarmeskapet som stikker ut ca 4-5 cm.
Selve veggen er bølgete, skiller nok 5-6 cm på noen steder mellom høyeste og laveste. Bygget av en blanding av støpt betong, lecablokker, gipsblokker, gamle "hullbetongblokker".
Tips for å lage en ramme?
Noen form for justerbar stålregel?
Bør jeg pusse opp veggen før?
I forbindelse med prosjektet å ordne til en skjev kjellervegg.
Vil sette noen form for plate, våtromsgips (?), for så å male. Skal flukte med gulvvarmeskapet som stikker ut ca 4-5 cm.
Selve veggen er bølgete, skiller nok 5-6 cm på noen steder mellom høyeste og laveste. Bygget av en blanding av støpt betong, lecablokker, gipsblokker, gamle "hullbetongblokker".
Tips for å lage en ramme?
Noen form for justerbar stålregel?
Bør jeg pusse opp veggen før?
Kommer jo an på, skal veggen være rent kosmetisk så burde det holde.H Hejkomåhjälpmig skrev:
Angående type distanser vet jeg ikke eksakt hva de heter og når jeg googler finner jeg ikke, men ellers går det jo an å bruke to kiler som settes inn fra hver sin retning (overlappende) bak stålreglen til de dekker glipen bak.
Tror eneste egentlige forskjellen mellom "vanlig" gips og våtromsgips er overflatesjiktet (gipsen i seg selv er jo den samme = uorganisk)
Klikk her for å svare