Mange diskusjoner om metallstendere kontra trestendere ser det ut til å finnes, men ingen steder finner jeg svaret på dette spørsmålet:
Jeg skal sette opp en ny vegg med metallstendere. Gulvet er betong, taket er gipsplater og trestendere over det.
Hva skal jeg bruke for skruer for å feste syllen i betongen?
Hva skal jeg bruke for skruer for å feste takstenderen i gipsplaten og trestenderen i taket?
Jeg skal sette opp en ny vegg med metallstendere. Gulvet er betong, taket er gipsplater og trestendere over det.
Hva skal jeg bruke for skruer for å feste syllen i betongen?
Hva skal jeg bruke for skruer for å feste takstenderen i gipsplaten og trestenderen i taket?
det går bra med røde plugg og gips skruer
du setter en metallskinne i taket..sun skrev:Mange diskusjoner om metallstendere kontra trestendere ser det ut til å være, men ingen steder finner jeg svaret på dette spørsmålet:
Hva skal jeg bruke for skruer for å feste bunnsvillen i betongen?
Hva skal jeg bruke for skruer for å feste toppsvillen i gipsplaten og trestenderen i taket?
legg en remse gips i skinnen og ta en gipsskrue og skru gjennom alt så sitter den.
bunnsvillen. ja spikerpistol om man har.
ellers røde 5mm plugg og noen gipsskruer som nevnt her før.
mvh
snekker estwing
http://www.wgprodukter.se/Nail-in_metallspikplugg.asp
Fungerer kanon bra til å feste bunnskinne til stålstendere.
Disse kalles også spix (vet ikke stavemåten, men tror at det er riktig).
Finnes hos Beijer og Optimera og andre velassorterte byggevarehus.
Fungerer kanon bra til å feste bunnskinne til stålstendere.
Disse kalles også spix (vet ikke stavemåten, men tror at det er riktig).
Finnes hos Beijer og Optimera og andre velassorterte byggevarehus.
Klikk her for å svare