Kjøpt borettslagsleilighet fra 60-tallet og nettopp revet opp dobbelt plastmatte i hall/gang. Det underste belegget var limt rett på betongen. Limrester og det jeg antar er kokkosfiber sitter fast. Hvordan fjerner jeg lettest alt sammen? Det er ca 10m2.
Hadde like men på sponplate, satt med morakniv og skrapte bort det, kan gå til en viss grad med barkespade. Å slipe med maskin, ikke bra, det vil støve voldsomt i hele leiligheten, bare å like situasjonen og jobbe på.
Har allerede lagt nytt gulv i kjøkken og soverom med samme underlag og da brukte jeg morakniv. Da hadde jeg dog ikke flyttet inn ennå så tenkte om det fantes noe raskere/more effektiv måte.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.