Det der ser jo interessant ut faktisk. Men det er jo i baderomstaket. Tenker på fukt og så. Hvordan skulle man få til det "tett" der bjelken sitter?
Man har ikke membran i taket så det trenger ikke være tett. Derimot er det jo bra om materialet tåler litt fuktig luft, så om du er bekymret for listen kan du male den med våtromsmaling.
Ffreka859 skrev:
Listen er mest for utseende og kompensere for mangel på lys fra spottlysene der det er skråtak. Det er relativt stor flate som har skråtak og risiko for at det skulle bli litt mørkt der.
Med en slik konstruksjon, uansett hvordan man løser det teknisk, så blir det i hovedsak dekorasjonslys tror jeg. Fungerer nok ikke noe særlig som rengjøringslys etc. uansett styrke for det blir nok en smal stråle.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.