Jeg la for en tid siden platene under søppeldunkene. Dessverre har det blitt en sprekk mellom asfalten og platen. Platen er også noe høyere enn veien, ca 5 cm (veien heller nemlig, men platene er rette). Fikk tipset om å fylle igjen med finbetong men har aldri gjort det.

Noen som har noen tips for å få det bra eller er det bare å legge på uten noe egentlig forarbeid?

• Asfalt med sprekk mellom veien og betongplater under søppeldunker, med plater stikkende 5 cm høyere.
Jeg ville lagt lappeasfalt. Betydelig mer holdbar i så tynne lag og du kan dra det ut på eksisterende asfalt for en mykere overgang. Sprekker det eller synker, er det bare å legge på mer eller stampe det om.

• Liker
Nyhusägare2
  • Laddar…
Z z_bumbi skrev:
Jeg ville lagt lagningsasfalt. Betydelig mer slitesterk i så tynne lag, og du kan dra det ut på eksisterende asfalt for en mykere overgang. Sprekker det eller synker, så er det bare å legge på mer eller stampe det om.
Takk. Ser at Jula har reparasjonsasfalt, får kanskje prøve først sammen med asfaltlim. Takk for hjelpen!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.