Du får nok gi litt mer info om nøyaktig hvilket hjørne du mener. men det er vel selvfølgelig de på den "høye" siden?
Rent intuitivt ville jeg klippe 45° og pent på den siden som kommer til å ligge øverst (foran) og litt mindre enn 90° på den platen som kommer til å ligge underst,
Jeg har kjørt i henhold til denne tråden [lenke] men svaret ovenfor blir også bra!
Hei. Takk. Jeg vurderer en avansert variant som denne, men det er vanskelig å se hva som skjer på undersiden. Det burde gå å gjøre det samme på et pulpettak.
Hei. Takk. Jeg vurderer en avansert variant som denne, men det er vanskelig å se hva som skjer på undersiden. Det burde gå å gjøre det samme på et pulpettak.
Hhepe1979 skrev:
Hei. Takk. Jeg vurderer en avansert variant som denne, men det er vanskelig å se hva som skjer på undersiden. Det burde gå å gjøre det samme på
Den der er stilig helt klart! Kommer bretten være så synlig at du kommer se den? Er jo risiko for at det der er litt overarbeidet ellers. Forvisso, om noe er verdt å gjøre så er det verdt å gjøre ordentlig!
Det var en stilig løsning helt klart. Platene hekter sannsynligvis i hverandre under så de fikserer hverandre. Og flappen til venstre kommer som et resultat av dette men det kan jo bli pent.
Du får kjøpe et antall meter ekstra plåt for å øve på.