Jeg lurer på om det finnes noe tynnere alternativ til hjørner hvis man vil beskytte gips hjørner mot støt. Synes at hjørneprofiler blir for tykke.

//Mala
 
snakker du nå om sånne profiler du sparkler inn eller? Tynnere enn det er vanskelig å få tak i..
 
zankan skrev:
prater du nå om sånne profiler du sparkler inn eller? Tynnere enn så er vanskelig å få tak i..
Ja, typ. Mistenkte at det skulle være vanskelig.
 
Swe_Mala skrev:
Jeg lurer på om det finnes noe tynnere alternativ til hjørner om man vil beskytte gips hjørner fra støt. Synes at hjørneprofiler blir for tykke.

//Mala
Definer tykke. Stålet er maks 0,5 mm tykt. Bulen akkurat på hjørnet er noe mer men nødvendig for å legge på noen millimeter sparkel.

Hvis du synes det er for tykt kan du jo lage et uthakk i gipsen og forsenke.

Edit: Stavfeil.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.