Hvordan gikk det? :-)
(WTP Dekor folierte i hvert fall min kjerre hvis du trenger en lead)

TheJesper TheJesper skrev:
Hvordan gikk det? :)
(WTP Dekor folierte i hvert fall min kjerre hvis du trenger et tips)
Tanken som jeg landet på var å bruke vanlig MDF (siden det er det eneste som ser ut til å være tilgjengelig...) og male med et våtromssystem, typ denne og tilhørende dekkfarge etterpå.

Men prisen stiger jo med plate og doble våtromsfarger, og samtidig så fant jeg en hvit glassplate til en overkommelig pris. Så det endte med glassplate.

Synes fortsatt det er overraskende vanskelig (nesten umulig...) å finne fuktbestandig MDF, med tanke på hvor mange gjør-det-selv artikler, byggebeskrivelser, materialguider osv. som refererer til det. Men det er uvesentlig nå...

• Liker
TheJesper
  • Laddar…
S
H Halling skrev:
Tanken som jeg stoppet ved var å bruke vanlig MDF (siden det er det eneste som ser ut til å være mulig å kjøpe...) og male med et våtromssystem, typ denne og tilhørende dekkmaling deretter.

Men det løper jo på i pris med plate og doble våtromsmalinger, og samtidig så fant jeg en hvit glassplate til en overkommelig pris. Så det endte med glassplate.

Jeg synes fortsatt det er overraskende vanskelig (nærmest umulig...) å finne fuktbestandig MDF, med tanke på hvor mange gjør-det-selv-artikler, byggeanvisninger, materialguider osv som viser til det. Men det er uviktig nå...
Det var bra at det ikke ble mdf uansett hvor godt malt det hadde blitt. Organisk materiale i direkte tilknytning til dusjen er stor risiko for problemer.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.