3.092 lest ·
7 svar
3k lest
7 svar
Hvor kan man kjøpe Gyproc Planum i Stockholmsområdet?
Jeg prøver fortvilt å finne noen som har Gyproc Planum (eller tilsvarende gipsplater med forsenkning rundt om) på lager. Men hittil har jeg ikke engang funnet noen butikk som vet hva jeg snakker om.
Noen som har tips på hvor jeg skal henvende meg?
Noen som har tips på hvor jeg skal henvende meg?
Burde kanskje ha sagt at jeg allerede har snakket med Gyproc. De syntes jeg skulle sjekke med Bejiers varehus, men de har ikke Planum.
Bauhaus var de første jeg sjekket med. Dessverre er de 67 som skal finnes i Botkyrka en feilregistrering, så de har heller ikke noe hjemme.
Det føles litt surt å måtte betale brytekostnad og ekstra frakt for å få hjem en 30m2, men det er vel det som det hele ender med.
Bauhaus var de første jeg sjekket med. Dessverre er de 67 som skal finnes i Botkyrka en feilregistrering, så de har heller ikke noe hjemme.
Det føles litt surt å måtte betale brytekostnad og ekstra frakt for å få hjem en 30m2, men det er vel det som det hele ender med.
Jeg ville si at det faktum at for eksempel Fredells ikke har noen av disse platene på lager, samt den store prisforskjellen, innebærer at ingen i noen større utstrekning bruker disse platene. De bruker da vanlige plater som de faser ned kantene på selv...
Medlem
· Västra Götaland
· 766 innlegg
Ja, den prisforskjellen var ikke å spøke med... Forstår at ikke så mange henter hjem de platene...
Medlem
· Västra Götaland
· 766 innlegg
Gittvis er det så... Men Gyproc skyter vel seg selv i foten ved å sette en såpass høy pris fra starten...
Klikk her for å svare