11.953 lest ·
26 svar
12k lest
26 svar
Hvor kan man finne virkelig tynn aluminiumsplate?
Titanplate er ikke superelementært å forme sammenlignet med myk aluminium, ikke helt superbillig heller faktisk.C carlfredrik skrev:
http://www.bbshalmstad.se/lagerprodukter/titan-och-titanlegeringar/titanplaat/
Botox også, leste feil og tenkte på trådtittelen, sorry. Titan vet jeg ikke om det går an å få tak i som tynnplater.C carlfredrik skrev:
Hvorfor titan? Hvorfor gjøre det komplisert?
Medlem
· Stockholm
· 4 637 innlegg
Det der er nok Titan, ikke aluminium.C carlfredrik skrev:
Medlem
· Stockholm
· 4 637 innlegg
Finnes det rester å kjøpe på eBay
Medlem
· Blekinge
· 12 281 innlegg
Titan virker jo totalt overkill men entusiaster betaler jo hva som helst iblant.
På Bauhaus tror jeg de har en masse hullplater i ulike materialer. Dog ikke titan.
På Bauhaus tror jeg de har en masse hullplater i ulike materialer. Dog ikke titan.
Hobbysnekker
· Bjärehalvön
· 420 innlegg
Hobbysnekker
· Bjärehalvön
· 420 innlegg
Hobbysnekker
· Bjärehalvön
· 420 innlegg
Har bestilt litt 0.1mm nå så vi får se hvordan det føles, må kunne rulles sammen smidig. Har sett at noen til og med bruker 0,07mm så 0.1 kan nok fungere. Får komme tilbake når jeg har kommet i gang! Takk for alle tips!F fsn skrev:
Her er en liten video som forklarer veldig tydelig hvordan man gjør om noen har fått lyst
Trådløft !!
Hvordan gikk det så?
For øvrig kan man si at vanlig aluminium som er tynn, under 0,5 mm, er veldig svakt og mykt.
Men det finnes kanskje å få tak i duralaluminium ...
Kanskje vanskelig for privatpersoner og i liten mengde ...
Hvordan gikk det så?
For øvrig kan man si at vanlig aluminium som er tynn, under 0,5 mm, er veldig svakt og mykt.
Men det finnes kanskje å få tak i duralaluminium ...
Kanskje vanskelig for privatpersoner og i liten mengde ...
Klikk her for å svare