Vi kjøpte våre på Bauhaus.
 
Takk for svarene! :)
 
Gyproc har tilsvarende.
 
K-rauta har hjørneprofilen også
 
Fasting65 skrev:
Ring Lindab og spør om dere ikke har Bauhaus i nærheten.
[lenke]

Profilen heter HS-profil (dvs. Hörnskydd)
[lenke]

Vi spikret fast skinnene med pappspiker. Man må sette ganske mange spiker for at platen løfter seg gjerne et par millimeter en bit ved siden av spikeren. Jeg tror ikke dette er helt riktig metode, men man pleier nok ofte å sparkle fast beskyttelsene bare.
Beskyttelsene slås fast med et klemmaverktøy da spikerne gjerne kryper ut etter hvert... I noen unntakstilfeller skrur man dem....
 
Det ante meg.... nåja, da får vi løse det den dagen det inntreffer. Pappspikene sitter jo likevel ganske bra i osb-en bak, men du har sikkert rett....
 
Så bra, jeg har jo k-rauta i nærheten :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.