Vi kjøpte våre på Bauhaus.
Ring Lindab og spør om dere ikke har Bauhaus i nærheten.
http://www.lindab.com/itcenter/teknikprofil/main_contacts.asp
Profilen heter HS-profil (dvs. Hörnskydd)
http://www.lindab.com/sweden/products/pdf/profile/byggreglar_134.pdf
Vi spikret fast skinnene med kartongspiker. Man må sette ganske mange spiker for at metallet gjerne løfter seg et par millimeter en bit ved siden av spikeren. Jeg tror ikke dette er helt riktig metode, og man pleier ofte å sparkle fast beskyttelsene bare.
http://www.lindab.com/itcenter/teknikprofil/main_contacts.asp
Profilen heter HS-profil (dvs. Hörnskydd)
http://www.lindab.com/sweden/products/pdf/profile/byggreglar_134.pdf
Vi spikret fast skinnene med kartongspiker. Man må sette ganske mange spiker for at metallet gjerne løfter seg et par millimeter en bit ved siden av spikeren. Jeg tror ikke dette er helt riktig metode, og man pleier ofte å sparkle fast beskyttelsene bare.
Beskyttelsene slås fast med et klemmaverktøy da spikerne gjerne kryper ut etter hvert... I noen unntakstilfeller skrur man dem....Fasting65 skrev:Ring Lindab og spør om dere ikke har Bauhaus i nærheten.
[lenke]
Profilen heter HS-profil (dvs. Hörnskydd)
[lenke]
Vi spikret fast skinnene med pappspiker. Man må sette ganske mange spiker for at platen løfter seg gjerne et par millimeter en bit ved siden av spikeren. Jeg tror ikke dette er helt riktig metode, men man pleier nok ofte å sparkle fast beskyttelsene bare.
Klikk her for å svare