Back83 Back83 skrev:
Mener du eps for å jevne ut gulvet før?
Nei, jeg mener at de kanskje snakket om å støpe med EPS-betong. Man bruker ofte det på uisolerte plater. Ikke kjempegod isolasjon, men man får et solid underlag med brukbar isolasjon.

pacman42 pacman42 skrev:
Nei, jeg mener at de kanskje snakket om å støpe med EPS-betong. Man bruker ofte det på uisolerte plater. Ikke kjempegod isolasjon, men man får et solid underlag med grei isolasjon.
Ja eps-betong var det ene firmaet tenkt å helle på først så vanlig betong tror jeg dersom vi vil ha den versjonen ellers nivellgolv på gulvet som det ser ut nå.

pacman42 pacman42 skrev:
5CM er jo kanskje litt vel mye. Tid for litt flytsparkel altså. Man trenger jo ikke å ha helt slett dog. En amatør klarer det...
Sjekket litt i går på priser og det blir ganske mye flytsparkel for 5cm på 50kvm. Så resten med platon osv på det. Da kommer vi nok opp i samme priser som mekanisk ventilert nivellgolv til slutt.

Back83 Back83 skrev:
Kikket litt i går på priser og det blir en del flytsparkel for 5cm på 50kvm. Så resten med platon osv. på det. Da kommer vi nok opp i samme priser som mekanisk ventilert nivellgolv til slutt.
Så dyrt trenger det ikke å bli. Rimeligvis bør det jo bare bli omtrent halvparten av 5 cm i snitt.

• Liker
TRJBerg
  • Laddar…
K
TRJBerg TRJBerg skrev:
Sitat:
"men da du/dere virker å stole på hva andre sier og så skylder på dem om alt ikke blir som dere har tenkt dere er det like godt å være overtydelig."

Hvorfor skriver du slik? Vil du starte bråk eller hva da?
At TS uplanlagt har havnet i nåværende situasjon er ingens ansvar enn TS selv. Om TS manglet nødvendig kunnskap kunne TS ha kjøpt tjenester av fagfolk. At TS i det hele tatt antyder at venner på noe vis har bidratt til at TS har havnet i nåværende situasjon gjør meg forbannet.

Eget ansvar.

TRJBerg
K Kardan79 skrev:
At TS uplanlagt har havnet i nåværende situasjon er ingens ansvar annen enn TS selv. Om TS manglet nødvendig kunnskap kunne TS ha kjøpt tjenester fra fagfolk. At TS i det hele tatt antyder at venner på noen måte har bidratt til at TS har havnet i nåværende situasjon gjør meg forbannet.

Eget ansvar.
Hva babler du om??

K
TRJBerg TRJBerg skrev:
Hva babler du om??
Jeg er for trøtt til å imøtegå sånt der uten betaling.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.