6.455 lest ·
5 svar
6k lest
5 svar
Hvilke lag og i hvilken rekkefølge på en yttervegg
Hvordan er en vanlig yttervegg bygget opp etter kunstens regler.
Ytterpanel > reisverk med isolasjon > plast? > gips > tapet
Det jeg er veldig usikker på er det som kalles dampsperre, plast - hvordan og hvor plasseres det i en yttervegg?
Ytterpanel > reisverk med isolasjon > plast? > gips > tapet
Det jeg er veldig usikker på er det som kalles dampsperre, plast - hvordan og hvor plasseres det i en yttervegg?
dere kan hjelpe meg
Du skal bygge en lavform av løsvirke der +Høyden er avveid og profilene er på plass. Formens mål 350mm x3000x4000.
Lag en arbeidsbeskrivelse hvordan du går frem når du bygger din lavform. Beskrivelsen skal minst inneholde:
a. Arbeidsmomentene i kronologisk rekkefølge (slik som de tidsmessig inntreffer)
b. Materialer og delmomenter navngitt
c. Verktøy, maskiner, festemidler og låseanordning
d. Hjelpemidler og verneutstyr.
e. Viktig å tenke på
Du skal bygge en lavform av løsvirke der +Høyden er avveid og profilene er på plass. Formens mål 350mm x3000x4000.
Lag en arbeidsbeskrivelse hvordan du går frem når du bygger din lavform. Beskrivelsen skal minst inneholde:
a. Arbeidsmomentene i kronologisk rekkefølge (slik som de tidsmessig inntreffer)
d. Hjelpemidler og verneutstyr.
e. Viktig å tenke på
windestal
Huseier
· Västergötland
· 354 innlegg
windestal
Huseier
- Västergötland
- 354 innlegg
Går du og @pinoeym kanskje på samme voksenopplæring? Kanskje dere kan hjelpe hverandre i stedet for å be andre gjøre deres oppgaver for dere?G Ghaarib haji skrev:ni kan hjelpe meg
Gjør en arbeidsbeskrivelse hvordan du går frem når du bygger din lavform. Beskrivelsen skal minst inneholde:
a. Arbeidsmomentene i kronologisk rekkefølge (slik de tidsmessig inntreffer)
d. Hjelpemidler og beskyttelsesutstyr.
e. Viktig å tenke på
Fra tråden https://www.byggahus.se/forum/threads/fragor-av-skoluppgiftskaraktaer.337670/
Hei, jeg studerer voksenopplæring, jeg har et spørsmål jeg må svare på, kan noen hjelpe meg?
Spørsmålet er
Du skal bygge en lavform for plate av løsvirke der +Høyden er avveid og profilene er på plass.
Formens mål 350mm x3000x4000.
Gjør en arbeidsbeskrivelse hvordan du går frem når du bygger din lavform. Beskrivelsen skal minst inneholde:
a. Arbeidsmomentene i kronologisk rekkefølge (slik de tidsmessig inntreffer)
d. Hjelpemidler og beskyttelsesutstyr.
e. Viktig å tenke på
Takk for hjelpen.
Klikk her for å svare