Hvordan er en vanlig yttervegg bygget opp etter kunstens regler.

Ytterpanel > reisverk med isolasjon > plast? > gips > tapet

Det jeg er veldig usikker på er det som kalles dampsperre, plast - hvordan og hvor plasseres det i en yttervegg?

Kjempebra side, takk!

dere kan hjelpe meg
Du skal bygge en lavform av løsvirke der +Høyden er avveid og profilene er på plass. Formens mål 350mm x3000x4000.

Lag en arbeidsbeskrivelse hvordan du går frem når du bygger din lavform. Beskrivelsen skal minst inneholde:

a. Arbeidsmomentene i kronologisk rekkefølge (slik som de tidsmessig inntreffer)
b. Materialer og delmomenter navngitt
c. Verktøy, maskiner, festemidler og låseanordning
d. Hjelpemidler og verneutstyr.
e. Viktig å tenke på

Er dette en skoleoppgave?

windestal
G Ghaarib haji skrev:
ni kan hjelpe meg
Du skal bygge en lavform av løsvirke der +Høyden er avveid og profilene er på plass. Formens mål 350mm x3000x4000.

Gjør en arbeidsbeskrivelse hvordan du går frem når du bygger din lavform. Beskrivelsen skal minst inneholde:

a. Arbeidsmomentene i kronologisk rekkefølge (slik de tidsmessig inntreffer)
d. Hjelpemidler og beskyttelsesutstyr.
e. Viktig å tenke på
Går du og @pinoeym kanskje på samme voksenopplæring? Kanskje dere kan hjelpe hverandre i stedet for å be andre gjøre deres oppgaver for dere?
Fra tråden https://www.byggahus.se/forum/threads/fragor-av-skoluppgiftskaraktaer.337670/
Hei, jeg studerer voksenopplæring, jeg har et spørsmål jeg må svare på, kan noen hjelpe meg?

Spørsmålet er

Du skal bygge en lavform for plate av løsvirke der +Høyden er avveid og profilene er på plass.
Formens mål 350mm x3000x4000.

Gjør en arbeidsbeskrivelse hvordan du går frem når du bygger din lavform. Beskrivelsen skal minst inneholde:

a. Arbeidsmomentene i kronologisk rekkefølge (slik de tidsmessig inntreffer)
d. Hjelpemidler og beskyttelsesutstyr.
e. Viktig å tenke på

Takk for hjelpen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.