Tenkte om noen ville være snille og hjelpe meg med dette. Vi skal hente inn priser på flislegging av bad og legging av klinker i gangen (med gulvvarme) og der vil jeg skrive ned hva som skal inngå. Typ flytsparkel, primer og lignende... Jeg har litt peiling på det, men ikke helt sikker på "riktige" navnene.

Et annet dumt spørsmål ... Når man legger gulvgips kan man legge det hvordan som helst, på kryss og tvers, ettersom platene passer eller finnes det et "system"? ???

Allimac skrev:
En annen dumt spørsmål ... Når man legger gulvgips kan man legge det hvordan som helst, på kryss og tvers, etter hvert som platene passer eller finnes det et "system"? ???
Det finnes et system når du legger to lag. Skjøter og kortender skal forskyves. Se på Danogips hjemmesiden så finner du en leggeanvisning.

Totte_S
Vi brydde oss ikke om å finne ut hva som trengs, men ba om en m2 pris for arbeid og materialer ekskl. flis/klinker. Bare å spesifisere at det skal utføres i samsvar med bransjeregler for flislegging i våtrom. De fleste håndverkerne kunne gi et fornuftig forslag med det som grunnlag.

De vil også vite størrelsen på flisene for å kunne anslå tidsbruken.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.