Kattkvinnan #1 Medlem · 31 innlegg 2 aug kl 20:22 Kattkvinnan Medlem 31 innlegg 2 aug kl 20:22 #1 Har arvet disse, sammen med en masse annet bra-å-ha, etter min far. Hva brukes de til? atomlab:s innlegg er markert som beste svar. #spesial #spiker #hva-er-dette
Stefan N #2 Verktøyentusiast · Stockholm Täby · 13 486 innlegg 2 aug kl 20:24 Stefan N Verktøyentusiast Stockholm Täby 13.486 innlegg 2 aug kl 20:24 #2 Når man vil kunne dra ut dem lett.
Matti_75 #3 Bygningsveteran · Örebro · 4 686 innlegg 2 aug kl 20:28 Matti_75 Bygningsveteran Örebro 4.686 innlegg 2 aug kl 20:28 #3 Formspikning
Beste svar A atomlab #4 Medlem · stockholm · 2 823 innlegg 2 aug kl 20:28 atomlab Medlem stockholm 2.823 innlegg 2 aug kl 20:28 #4 Formspiker. Slår sammen formen og deretter får man tak i hodet når formen skal rives. Brukes fortsatt selv om skruer med samme utforming brukes mer og mer.
Formspiker. Slår sammen formen og deretter får man tak i hodet når formen skal rives. Brukes fortsatt selv om skruer med samme utforming brukes mer og mer.
Kattkvinnan #5 Medlem · 31 innlegg 2 aug kl 20:35 Kattkvinnan Medlem 31 innlegg 2 aug kl 20:35 #5 A atomlab skrev: Formspiker. Slår sammen formen og deretter får man tak i hodet når formen skal rives. Brukes fortsatt selv om sskruer med samme utforming brukes mer og mer. Takk for dette og øvrige svar 🙏 Praktiske når vi skal støpe gulv til planteringshjørnet.
A atomlab skrev: Formspiker. Slår sammen formen og deretter får man tak i hodet når formen skal rives. Brukes fortsatt selv om sskruer med samme utforming brukes mer og mer. Takk for dette og øvrige svar 🙏 Praktiske når vi skal støpe gulv til planteringshjørnet.
Höghus #6 Allvitende · Stockholm · 3 088 innlegg 2 aug kl 20:40 Höghus Allvitende Stockholm 3.088 innlegg 2 aug kl 20:40 #6 Bør kompletteres med en renshammer for å skrape rent forskalingen til neste støping. Jeg fant dessverre ingen bilde med rensstålet i hammeren. 😃 /Høghus
Bør kompletteres med en renshammer for å skrape rent forskalingen til neste støping. Jeg fant dessverre ingen bilde med rensstålet i hammeren. 😃 /Høghus
Kattkvinnan #7 Medlem · 31 innlegg 2 aug kl 23:07 Kattkvinnan Medlem 31 innlegg 2 aug kl 23:07 #7 Höghus skrev: Bør kompletteres med en renshammmer for å skrape rent forskalingsmaterialet til neste støp. Jeg fant dessverre ingen bilde med rensstålet i hammeren. 😃 /Höghus [bilde] Habegär!!!
Höghus skrev: Bør kompletteres med en renshammmer for å skrape rent forskalingsmaterialet til neste støp. Jeg fant dessverre ingen bilde med rensstålet i hammeren. 😃 /Höghus [bilde] Habegär!!!
Pjosk75 #8 Medlem · 685 innlegg 3 aug kl 00:17 Pjosk75 Medlem 685 innlegg 3 aug kl 00:17 #8 Hoppla hoppla, slike fantes med blant de spiker og skruer jeg sorterte for noen kvelder siden. Bra å vite hva de skal brukes til.
Hoppla hoppla, slike fantes med blant de spiker og skruer jeg sorterte for noen kvelder siden. Bra å vite hva de skal brukes til.