Jeg har vegger laget av OSB og gips. Hva slags skruer bør man bruke for å sikre at ting sitter ordentlig godt? Det er på en vegg med tapet så det må absolutt ikke gå i stykker unødig.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 121 innlegg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48.121 innlegg
Du bør bruke treskruer som skrus fast i OSB-platen.
Man kan skjære et kryss i tapetet der skruen skal inn og brette opp tapetflikene (forutsatt at de ikke sitter altfor godt). Når man fjerner skruen så limer man og bretter tilbake flikene.
Man kan skjære et kryss i tapetet der skruen skal inn og brette opp tapetflikene (forutsatt at de ikke sitter altfor godt). Når man fjerner skruen så limer man og bretter tilbake flikene.
Klikk her for å svare