Jeg har vegger laget av OSB og gips. Hva slags skruer bør man bruke for å sikre at ting sitter ordentlig godt? Det er på en vegg med tapet så det må absolutt ikke gå i stykker unødig.
 
BirgitS
Du bør bruke treskruer som skrus fast i OSB-platen.

Man kan skjære et kryss i tapetet der skruen skal inn og brette opp tapetflikene (forutsatt at de ikke sitter altfor godt). Når man fjerner skruen så limer man og bretter tilbake flikene.
 
  • Liker
Bond Vagabond og 1 annen
  • Laddar…
richardtenggren
Eller en "V" så blir det bare en spiss :)
 
  • Liker
Utsliten och utdömd og 2 andre
  • Laddar…
5-6mm treskrue
 
  • Liker
Bond Vagabond
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.