A aheydeck #1 Medlem · Örebro · 15 innlegg 30 mar 2013 kl 19:52 aheydeck Medlem Örebro 15 innlegg 30 mar 2013 kl 19:52 #1 Hei, Jeg trenger å bytte ut en del panel på garasjen min, men jeg finner ikke lignende hos noen av de lokale byggevarebutikkene. Kan noen her identifisere hva slags type panel dette er (beklager mine manglende tegneferdigheter), og vet hvor man kan kjøpe det? "Bilden" er altså hvordan panelet ser ut ovenfra, stående. Den er stående, og den store ytre er 100mm * 20mm, og i den smaleste delen er den 10mm. // Andreas
Hei, Jeg trenger å bytte ut en del panel på garasjen min, men jeg finner ikke lignende hos noen av de lokale byggevarebutikkene. Kan noen her identifisere hva slags type panel dette er (beklager mine manglende tegneferdigheter), og vet hvor man kan kjøpe det? "Bilden" er altså hvordan panelet ser ut ovenfra, stående. Den er stående, og den store ytre er 100mm * 20mm, og i den smaleste delen er den 10mm. // Andreas
S Stefan_hallsberg #2 Medlem · Örebro · 183 innlegg 30 mar 2013 kl 22:40 Stefan_hallsberg Medlem Örebro 183 innlegg 30 mar 2013 kl 22:40 #2 Har sett en nabo som hadde plyfa som grunnlag i garasjen, deretter gleskledd med stående panel. Kanskje kan være noe lignende. Ellers får du dra til en byggevarehandel som kan sage/høvle.
Har sett en nabo som hadde plyfa som grunnlag i garasjen, deretter gleskledd med stående panel. Kanskje kan være noe lignende. Ellers får du dra til en byggevarehandel som kan sage/høvle.
E Enoksson #3 Medlem · Dalarna · 107 innlegg 31 mar 2013 kl 10:39 Enoksson Medlem Dalarna 107 innlegg 31 mar 2013 kl 10:39 #3 Søk etter funkispanel på forumet alternativt google så får du frem en tilsvarende panel som ikke bør være alt for vanskelig å finne.
Søk etter funkispanel på forumet alternativt google så får du frem en tilsvarende panel som ikke bør være alt for vanskelig å finne.