E Emmaaa #1 Medlem · 1 innlegg 3 jan 2024 kl 13:15 Emmaaa Medlem 1 innlegg 3 jan 2024 kl 13:15 #1 Hei! Har nettopp kjøpt leilighet og den kom med dette sjarmerende hullet. Hvilken type sparkel ville dere anbefale? Hullet er ca 1cm dypt. Jeg var nettopp innom flügger og de anbefalte deres "easy filler". #hull #hull-i-vegg #spartle #store-hull
Hei! Har nettopp kjøpt leilighet og den kom med dette sjarmerende hullet. Hvilken type sparkel ville dere anbefale? Hullet er ca 1cm dypt. Jeg var nettopp innom flügger og de anbefalte deres "easy filler".
T Tompafix #2 Medlem · 3 158 innlegg 3 jan 2024 kl 16:37 Tompafix Medlem 3.158 innlegg 3 jan 2024 kl 16:37 #2 E ylva k skrev: Hei! Har nettopp kjøpt leilighet og den kom med dette sjarmerende hullet. Hvilken type sparkel ville dere anbefale? Hullet er ca 1 cm dypt. Jeg var nettopp innom flügger og de anbefalte deres "easy filler". Det fungerer bra. Synker ikke som vanlig veggsparkel. Gipsbruk er et annet alternativ, men da må man blande med vann selv.
E ylva k skrev: Hei! Har nettopp kjøpt leilighet og den kom med dette sjarmerende hullet. Hvilken type sparkel ville dere anbefale? Hullet er ca 1 cm dypt. Jeg var nettopp innom flügger og de anbefalte deres "easy filler". Det fungerer bra. Synker ikke som vanlig veggsparkel. Gipsbruk er et annet alternativ, men da må man blande med vann selv.
Ormriauga #3 Huseier · Älvsjö · 37 innlegg 6 jan 2024 kl 12:51 Ormriauga Huseier Älvsjö 37 innlegg 6 jan 2024 kl 12:51 #3 Kjøp litt gipsbruk og bland det i en ispakning, mer enn det trenger du ikke til det hullet og det er lett å arbeide med.
Kjøp litt gipsbruk og bland det i en ispakning, mer enn det trenger du ikke til det hullet og det er lett å arbeide med.