Har et garasje med lecablokkvegger. Garasjen er bygget rundt 60-tallet skulle jeg tro. Skal nå få veggene glatte samt isolere litt. Jeg tenkte å lage opp veggene med trelekt og skru fast og lime disse regellektene mot lecablokkveggen. Deretter kjøpe isopor 3 cm og lime dette med på lecablokkveggen mellom lekten. Så osb-plate og skru på disse lektene og deretter renoveringsgips oppå dette. Hva tror dere? Hvordan går det med fukt? Takk for
Jeg ville ikke bruke celleplast på grunn av brannrisikoen og at den er kjedelig å montere. Når det gjelder fukt, er det bedre å få til isolasjonen på utsiden, men det er kanskje ikke mulig i ditt tilfelle?
Klikk her for å svare
