C Csobocki #1 Medlem · 11 innlegg 10 jul 2025 kl 20:51 Csobocki Medlem 11 innlegg 10 jul 2025 kl 20:51 #1 Hei! En bit tapet hadde løsnet i vår vegg mellom gang og kjøkken, og når jeg dro den bort var det et hull der bak... Hvordan kan det ha oppstått? Og hva burde jeg gjøre med det? Takk for tips! #hull #vegg
Hei! En bit tapet hadde løsnet i vår vegg mellom gang og kjøkken, og når jeg dro den bort var det et hull der bak... Hvordan kan det ha oppstått? Og hva burde jeg gjøre med det? Takk for tips!
Demmpa #2 Huseier · Kalmar · 26 028 innlegg 10 jul 2025 kl 23:45 Demmpa Huseier Kalmar 26.028 innlegg 10 jul 2025 kl 23:45 #2 Noen har trolig boret et hull for å trekke noe mellom rommene, f.eks. nettverkskabel. Man kan fylle igjen (deler av) hullet med en type puss-/gipsmørtel.
Noen har trolig boret et hull for å trekke noe mellom rommene, f.eks. nettverkskabel. Man kan fylle igjen (deler av) hullet med en type puss-/gipsmørtel.
C Csobocki #3 Medlem · 11 innlegg 11 jul 2025 kl 07:16 Csobocki Medlem 11 innlegg 11 jul 2025 kl 07:16 #3 Demmpa skrev: Noen har trolig boret et hull for å trekke noe mellom rommene, f.eks. nettverkskabel. Man kan fylle igjen (deler av) hullet med en eller annen type puss-/gipsbruk. Takk 👍🏻
Demmpa skrev: Noen har trolig boret et hull for å trekke noe mellom rommene, f.eks. nettverkskabel. Man kan fylle igjen (deler av) hullet med en eller annen type puss-/gipsbruk. Takk 👍🏻