5.970 lest ·
3 svar
6k lest
3 svar
Hva er en rimelig pris å betale for å legge Stepkit i svingtrapp med 29 trinn?
Hei!
Jeg skal legge Stepkit i trappen min som er svingete og har 29 trinn av litt forskjellige mål (mellom 90 og 120 cm brede, de rette trinnene er ca. 30 cm dype). Det er egentlig to trapper, en med 14 trinn til første etasje og en med 15 trinn til andre etasje. Akkurat nå ligger det linoleum der som skal fjernes, og deretter skal Stepkit legges i eik.
Jeg har fått et tilbud på totalt 25.000 kr inkludert mva og etter ROT for hele jobben. (Materialet ville være ca. 11.000 ekskl. mva, og arbeidet 16.000 ekskl. mva. Dette før ROT-fradrag altså) I slutten ville et trappetrinn i trappen koste meg 860 kr inkludert montering (25.000/29).
Virker dette som en rimelig pris? Er det noen som har lagt Stepkit og kan sammenligne?
Beste hilsener,
Mickel
Jeg skal legge Stepkit i trappen min som er svingete og har 29 trinn av litt forskjellige mål (mellom 90 og 120 cm brede, de rette trinnene er ca. 30 cm dype). Det er egentlig to trapper, en med 14 trinn til første etasje og en med 15 trinn til andre etasje. Akkurat nå ligger det linoleum der som skal fjernes, og deretter skal Stepkit legges i eik.
Jeg har fått et tilbud på totalt 25.000 kr inkludert mva og etter ROT for hele jobben. (Materialet ville være ca. 11.000 ekskl. mva, og arbeidet 16.000 ekskl. mva. Dette før ROT-fradrag altså) I slutten ville et trappetrinn i trappen koste meg 860 kr inkludert montering (25.000/29).
Virker dette som en rimelig pris? Er det noen som har lagt Stepkit og kan sammenligne?
Beste hilsener,
Mickel
M mcgronro skrev:Hei!
Jeg skal legge Stepkit i trappen min som er svingt og har 29 trinn av litt ulike mål (mellom 90 og 120 cm brede, de rette trinnene ca 30 cm dype). Det er egentlig to trapper, en med 14 trinn til første etasje og en med 15 trinn til andre etasje. Akkurat nå ligger det linoleum der som skal fjernes og så skal Stepkit legges i eik.
Jeg har fått inn et tilbud på til sammen 25.000 kr inkl mva og etter ROT for hele jobben. (Materialet skulle bli ca 11.000 ekskl mva og arbeidet 16.000 ekskl mva. Dette før ROT-fradrag altså) Til slutt ville et trappetrinn i trappen koste 860 kr for meg inkl montering (25.000/29).
Virker dette som en rimelig pris? Noen som har lagt Stepkit og kan sammenligne?
Beste hilsener,
Mickel
HEI!
HVORDAN GIKK DET MED TRAPPEN OG HVEM ANSATTE DU? ER I SAMME SITUASJON NÅ OG ØNSKER NOEN TIPS
MVH /H
Klikk her for å svare