K KennieM #1 Medlem · Blekinge · 24 innlegg 16 jun 2016 kl 20:11 KennieM Medlem Blekinge 24 innlegg 16 jun 2016 kl 20:11 #1 Kan ikke finne denne modellen på Byggmax eller Beijer. Trenger et par meter siden jeg har fjernet søppelskapet som man hadde før i tiden i garasjen. OT: Noen som vet hvilken farge man hadde på 70-tallet som gjorde det brunt? Beis, maling m.m??
Kan ikke finne denne modellen på Byggmax eller Beijer. Trenger et par meter siden jeg har fjernet søppelskapet som man hadde før i tiden i garasjen. OT: Noen som vet hvilken farge man hadde på 70-tallet som gjorde det brunt? Beis, maling m.m??
M Mattias_Eson #2 Medlem · Västra Götaland · 257 innlegg 16 jun 2016 kl 20:23 Mattias_Eson Medlem Västra Götaland 257 innlegg 16 jun 2016 kl 20:23 #2 T-panel. Vanskelig å finne på det vanlige sagbruket, men det er absolutt ikke umulig å få tak i hvis man snakker med sitt nærmeste sagbruk. Bunnbordet er 11mm tykt og lokket 22. Bredden vet jo du selv.
T-panel. Vanskelig å finne på det vanlige sagbruket, men det er absolutt ikke umulig å få tak i hvis man snakker med sitt nærmeste sagbruk. Bunnbordet er 11mm tykt og lokket 22. Bredden vet jo du selv.
K KennieM #3 Medlem · Blekinge · 24 innlegg 16 jun 2016 kl 20:30 KennieM Medlem Blekinge 24 innlegg 16 jun 2016 kl 20:30 #3 Da jeg har som mål å bytte til liggende panel neste år så er spørsmålet om jeg kan ta vanlig panel og slå det på så lenge?
Da jeg har som mål å bytte til liggende panel neste år så er spørsmålet om jeg kan ta vanlig panel og slå det på så lenge?
J JPW #4 Medlem · 618 innlegg 16 jun 2016 kl 20:32 JPW Medlem 618 innlegg 16 jun 2016 kl 20:32 #4 Jeg gjetter på lasur. Med tiden mange lag som har gjort huset litt mørkere hver gang, og nå er det mørkebrunt, nesten svart.
Jeg gjetter på lasur. Med tiden mange lag som har gjort huset litt mørkere hver gang, og nå er det mørkebrunt, nesten svart.
S sblixten #5 Allvitende · Halland · 2 582 innlegg 16 jun 2016 kl 20:32 sblixten Allvitende Halland 2.582 innlegg 16 jun 2016 kl 20:32 #5 Ja, det går bra.