Kan ikke finne denne modellen på Byggmax eller Beijer.
Trenger et par meter siden jeg har fjernet søppelskapet som man hadde før i tiden i garasjen.
Gammel, slitt trepanel med tydelige sprekker, sannsynligvis brukt som del av en eldre konstruksjon, med mørk overflatefarge.

OT: Noen som vet hvilken farge man hadde på 70-tallet som gjorde det brunt? Beis, maling m.m??
 
T-panel. Vanskelig å finne på det vanlige sagbruket, men det er absolutt ikke umulig å få tak i hvis man snakker med sitt nærmeste sagbruk. Bunnbordet er 11mm tykt og lokket 22. Bredden vet jo du selv.
 
Da jeg har som mål å bytte til liggende panel neste år så er spørsmålet om jeg kan ta vanlig panel og slå det på så lenge?
 
Jeg gjetter på lasur. Med tiden mange lag som har gjort huset litt mørkere hver gang, og nå er det mørkebrunt, nesten svart.
 
Ja, det går bra.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.