Hei! Usikker på om dette er riktig forum og det er kanskje et dumt spørsmål, men hva er dette for materiale som man har tapetsert på? Sannsynligvis byggeår 1965. Takk på forhånd!
 
  • Veggen med hvitt tapet er delvis avslørt, viser brunt isolasjonsmateriale fra byggeår 1965.
Treetex!
 
  • Liker
Husfixardoktorn og 1 annen
  • Laddar…
J JSE skrev:
Treetex!
takk! Oppfølgingsspørsmål, kan det males med vannbasert maling eller sveller det da det er så porøst?
 
Ikke male i det hele tatt dessverre. Sett opp renoveringstapet først eventuelt.
 
Nei å male direkte på er ikke gøy.. Sett noe duk eller renoveringstapet først.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.