Begynte å rive kjellerstue i et 50-tallshus i dag og fant følgende bak den oppsatte veggen mot gavlen.
Hva er dette for et materiale? Ser ut som glassfiber.
Kan legge til at da det ble drenert for to år siden ble et stort hull oppdaget på utsiden som ble murt igjen. Før gikk det sentralvarmerør inn på dette stedet (felles fyringsanlegg for hele området).
Ja, det er en luke med noen rørstumper som går rett igjennom. Som jeg har skrevet ovenfor, så tror jeg at rørene for sentralvarmen kom inn den veien før, men jeg er ikke sikker. Det er litt merkelig at man har dekket over nesten hele. Må nok få hit en murer som kan se om luken kan fjernes og hullet mures igjen.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.