Hei. Jeg har begynt å rive tapeter hjemme og ble litt bekymret når jeg ikke kjente igjen materialet på min innervegg.
Vegggen høres hul ut, materialet er relativt hardt men lett å skrape i med en skrutrekker.
Er det noen risiko for at dette kan være blåbetong? Vet noen hva slags materiale det kan være?
Det jeg lurer på er om ann trenger noe spesiell beskyttelsesutstyr utover maske og om man trenger å behandle veggen på noen spesiell måte med hensyn til radon.
Tanken er å sparkle og male veggen.
Det kan kanskje være en god idé å bestille hjem noen pucker for radonmåling? Hvis du nylig har kjøpt huset, kanskje du kan sjekke med kommunen om radonmåling er gjort tidligere.
Det kanskje kan være en god idé å bestille hjem noen pucker for radonmåling? Om du nylig har kjøpt huset kanskje du kan sjekke med kommunen om radonmåling er gjort tidligere.
Det er en borettslagsleilighet, skal sjekke med foreningen om de har gjort noen målinger.