Hei!
Har litt usikkerheter før vi skal legge ny parkett.
Vi rev opp den gamle parketten, og under fuktsperren så vi små felt med fukt, striper på noen centimeter. Tok av fuktsperren, og en ganske sterk lukt av akvarium dukker opp. Det har jo nettopp regnet mye i en hel uke, så jeg er ikke overrasket over at det er fukt i platen akkurat nå.
Men bør vi gjøre noe med lukten? Den vil man jo ikke risikere skal henge igjen og begynne å snike seg opp fra gulvet?
Det er en enetasjes villa med gulvvarme fra -58 i gulvet 🤠
Takk for tips og råd!