Det blir nok ulike svar avhengig av hva du vil tette mot. Er det for at mus ikke skal komme inn har vi tettet med stålull som er presset inn i hullene (de ser ikke ut til å like å tygge gjennom det) men om det er for trekk og varme så kan man tette med isolasjon eller skum.
Jeg tror ikke at rørene beveger seg, så det er nok ingen risiko for at isolasjonen på elkablene slites i stykker, så å legge dem i rør er nok ikke nødvendig.
Jeg tror ikke at rørene beveger seg, så det er nok ingen risiko for at isolasjonen på elkablene slites i stykker, så å legge dem i rør er nok ikke nødvendig.
Takk, det er en kombinasjon av mus/trekk/varme men også en liten touch av estetikk.T Testarn skrev:Det blir nok ulike svar avhengig av hva du vil tette mot. Er det for at mus ikke skal komme inn, har vi tettet med stålull som er trykket inn i hullene (de ser ikke ut til å like å gnage gjennom det), men hvis det er for trekk og varme, kan man etterfylle med isolasjon eller fugeskum.
Jeg tror ikke at rør beveger seg (sic!), så det er nok ingen risiko for at elkablenes isolasjon slites i stykker, så å legge dem i rør er nok ikke nødvendig.
Klikk her for å svare