Holder på å sette opp kortlinger for å ha noe å skru fast tv-en. Har normalt sett spon+gips i veggene men stoler ikke på at det er nok for 40-50kg tv. Men kunne jeg ha droppet kortlingene hvis jeg i stedet setter opp osb bak gipsen? Er det tilstrekkelig for å holde så mye vekt?
Kjempebra, da skal jeg fjerne mine ekstra regler som jeg satt opp, de bare kompliserer ting når det gjelder både vp-rør og kabeltrekking mellom TV og utstyr. Hadde tenkt å sette sånne her oppe bak TV-en og nede ved øvrig utstyr.

Nå er jo bare spørsmålet hvordan jeg skal få det jevnt da platen ved siden av er 10mm spon og jeg kan ikke bytte den ut...

Nå er jo bare spørsmålet hvordan jeg skal få det jevnt da platen ved siden av er 10mm spon og jeg kan ikke bytte den ut...
Sist redigert:
Den på bildet fant jeg på www.mycablemart.com, litt smalere fant jeg på bl.a. www.a1components.com.
Er det bare DYRT plywood som finnes i 10mm tykkelse? Måste jo ha noe som er samme tykkelse som mine 10mm sponplater, ellers kan jeg jo ikke bytte plate. Den plywoodplaten som var 10mm var dessuten kun 2000x1000mm, så det passer jo ikke på noen bjelker i det hele tatt. :/
Jeg kjøpte en 11mm OSB-plate, blir nok helt greit mot 10mm spon.estwing skrev:
Kjøper plater for inn/utgang av kabler, så får veggen være åpen innenfor, deler av med reglene. Blir både pent og bra.
Klikk her for å svare