Første gang jeg satte opp gips, og da oppstår spørsmålet: skal man la feilkoblede skruer sitte igjen?
Hva er best for sluttresultatet etter sparkel mm?
Fikk inn teknikken etter en stund, men jeg må innrømme at den første platen ser ganske dårlig ut, som en sveitserost.
Hva er best for sluttresultatet etter sparkel mm?
Fikk inn teknikken etter en stund, men jeg må innrømme at den første platen ser ganske dårlig ut, som en sveitserost.
Sist redigert:
Skal ikke være noen forskjell.
Jeg har også gjort min beskjedne del av miss som er skrudd ut og sparklet igjen. Nei, jeg er ingen snekker. (For den dagen man ble snekker på skolen var jeg syk) - OBS ironi :wow:
Ingen forskjell hva jeg har sett etter sliping!
Jeg har også gjort min beskjedne del av miss som er skrudd ut og sparklet igjen. Nei, jeg er ingen snekker. (For den dagen man ble snekker på skolen var jeg syk) - OBS ironi :wow:
Ingen forskjell hva jeg har sett etter sliping!
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 innlegg
Du trenger ikke engang å fjerne skruene.
Det finnes nok ikke et hus i verden som ikke har en gipsskrue som har gått litt dypt.
Det finnes nok ikke et hus i verden som ikke har en gipsskrue som har gått litt dypt.
Drar jeg en for dypt, lar jeg den være og drar inn en ny noen cm ved siden av. Sånne som bommer helt, prøver jeg å få ut, men bruker ikke lang tid på forsøket, spesielt hvis den ligger inne i platekantens avfasing som deretter sparkles over. Men på slett plateoverflate er jeg litt redd for at skruen skal skape problemer senere hvis skruen ikke har festet i noe bak og dermed ikke sitter skikkelig fast.
Klikk her for å svare