Fant denne isoleringen i en garasje, og jeg lurer på hva slags produkt det er? Ser ut til å være en form for glass/mineralull med en litt hardere hvit overflate.
Noen som vet eller i det minste kan finne tilsvarende produkt?
Jeg skal selv isolere en betongvegg, utvendig, men mot et beskyttet område (altså ingen risiko for sol/regn).
Alternativet jeg har er celleplast, og det kan vel i og for seg fungere, men synes dette er hyggeligere da det ikke er brennbart, samt at det ser litt penere ut.
Vanlig mineralullisolasjon med et pålimt vev og sprøytet maling. finnes i mange tykkelser og egner seg ikke for utendørs bruk. At det er et gitter der er fordi det er følsomt for skade,. blir hull i vevet.
Vanlig mineralullsisolasjon med en pålimmet vev og sprøytet med maling. Finnes i mange tykkelser og egner seg ikke for utendørs bruk. At et gitter er der er fordi det er følsomt for skade,. blir hull i veven.
Jo, men har du eksempel på hvem som produserer/produkt? Fant ingenting når jeg søkte (riktignok ikke veldig mye)... det virker jo som et ferdig (også malt fra fabrikk) produkt.