B Backe1 #1 Medlem · 6 innlegg 17 jan kl 09:06 Backe1 Medlem 6 innlegg 17 jan kl 09:06 #1 Hei! Finnes det noen kunnskapsrike her som kan hjelpe meg med å identifisere hva slags type taklist dette er? 🙏 #hjelp #identifisere #taklist #taklister
Hei! Finnes det noen kunnskapsrike her som kan hjelpe meg med å identifisere hva slags type taklist dette er? 🙏
H HammerGuuurl #2 Medlem · 73 innlegg 17 jan kl 09:21 HammerGuuurl Medlem 73 innlegg 17 jan kl 09:21 #2 Ser ut til å være av masonitt. Skal du reparere den eller bytte ut?
M _Magnus L #3 Medlem · 159 innlegg 17 jan kl 09:31 _Magnus L Medlem 159 innlegg 17 jan kl 09:31 #3 H HammerGuuurl skrev: Ser ut til å være av masonitt. Skal du reparere den eller bytte ut? B Backe1 skrev: Hei! Finnes det noen som har peiling her som kan hjelpe meg å identifisere hvilken type taklist dette er? 🙏 Ser ut til å være en "Svanhals" dog med mye maling på! Så vanskelig å se.
H HammerGuuurl skrev: Ser ut til å være av masonitt. Skal du reparere den eller bytte ut? B Backe1 skrev: Hei! Finnes det noen som har peiling her som kan hjelpe meg å identifisere hvilken type taklist dette er? 🙏 Ser ut til å være en "Svanhals" dog med mye maling på! Så vanskelig å se.
M _Magnus L #4 Medlem · 159 innlegg 17 jan kl 09:33 _Magnus L Medlem 159 innlegg 17 jan kl 09:33 #4 M _Magnus L skrev: Ser ut til å være en ”Svanhals” dog med mye farge på! Så vanskelig å se. Virker dessuten å være den 'tynnere' profilen ei vanlige 45 ggr 45.
M _Magnus L skrev: Ser ut til å være en ”Svanhals” dog med mye farge på! Så vanskelig å se. Virker dessuten å være den 'tynnere' profilen ei vanlige 45 ggr 45.