Hallo!
Jeg skal gå i gang med å bygge igjen en 1,4 m dyp og 2 m bred renne i låven, gulvet er støpt.
Jeg hadde tenkt meg stående bjelker som hviler på bunnen av renna, en på hver side og en i midten. Deretter stående 45x195 rett over 2 m lengden, cc60. Så 45 mm tykt planke gulv oppå det. Holder den dimensjoneringen godt til å kjøre bil på? Er det overdimensjonert eller er det i underkant?
Mvh Daniel