Jeg skal starte eget firma og begynne å lage utemøbler . Har kjøpt verktøy og skruer for flere tusen kroner, men det mangler en skrue som jeg ikke kan finne! Det er en skrue som jeg skal skru inn i slagmuttere og det med en unbrakonøkkel. Den er vanlig i IKEA-møbler bedre beskrivelse kan jeg ikke gi.. hvis det er noen der ute som har svaret så skriv gjerne!!! tja
Jeg benytter anledningen til å kapre denne tråden - er det noen som vet hvor man kan få tak i en sargsprint som er ca. 4mm i diameter (lengden spiller ingen rolle - typ 10-20 mm) og tilhørende skrue på ca. 10 mm lengde og 2-3mm i diameter (vet ikke hvilket m-nr det er). Se bilde. Jeg trenger det for å feste inn soft close til et par skyvedører, den som monterte det initialt gjorde en dårlig jobb slik at sargsprinten forsvant, eller så satte de aldri i noen sargsprint.
Jeg benytter anledningen til å kapre denne tråden - er det noen som vet hvor man kan få tak i en sargsprint som er ca 4mm i diameter (lengden spiller ingen rolle - typ 10-20 mm) og tilhørende skrue på ca 10 mm lengde og 2-3mm i diameter (vet ikke hvilket m-nr det er). Se bilde. Jeg trenger det for å feste inn soft close til et par skyvedører, den som monterte det opprinnelig gjorde en dårlig jobb så sargsprinten forsvant, eller så satte de aldri i noen sargsprint.
Håper nå at det er riktig ord - sargsprint altså.
[bilde] [bilde] [bilde]
Lage en egen? Finne passende rundstav og bore og gjenge den?
Hei dere som engasjerte dere med tips angående min trådkapning!
Jeg ble lei av å lete etter riktig ting på Google, Sifverts skruv hadde ikke det jeg trengte og jeg har ikke verktøy til å bore hull i og gjenge en passende rundstokk (elsker dog DIY-ånden i forslaget!).
Jeg endte til slutt opp med en M3-mutter jeg fant på Clas Ohlson som med riktig vinkel akkurat passet inn i skinnen. Føler meg litt som MacGyvers fetter fra landet med den løsningen og er helt fornøyd med det, haha!
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.