Her om dagen skrev jeg et innlegg der jeg fikk masse tips om hvordan jeg løser overgangen fra sokkel til fôr. Nå er jeg i neste rom og selvfølgelig dukker nye problemer opp.

På bildet ser dere en 12x56 dørfôr som stikker ut. Hvordan hadde dere løst det? Vet at det finnes fôr som er 12x43 men finnes det enda mindre i samme tykkelse?

• Dørkarm av tre som stikker ut fra veggen, viser utfordringer med overgangen fra sokkel til fôr, søkes forslag til løsninger.
  • Dør med hvitt 12x56 karm i et rom med rosa vegger og lysbryter til høyre. Karmen stikker ut, utfordring å tilpasse mindre bredde.
  • Dørkarmlist som stikker ut i forhold til en rosa vegg, med et 12x56 listverk og spørsmålet om alternative liststørrelser i samme tykkelse.
  • Dørkarm med 12x56 list som stikker ut, viser problem med overgang fra sokkel til list i rommet. Veggen er malt i en beige farge.
Danosbananos Danosbananos skrev:
Her om dagen skrev jeg et innlegg der jeg fikk massevis av tips om hvordan jeg løser overgangen fra sokkel til fôr. Nå er jeg i neste rom og selvsagt dukker nye problemer opp.

På bildet ser dere et 12x56 døroffôr som stikker ut. Hvordan ville dere løst det? Vet at det finnes fôr som er 12x43, men finnes det enda mindre i samme tykkelse?
Sokler blir 12x95.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.