Nybygger
· Ängelholm
· 20 innlegg
Er en amatør, som tok på seg å bygge vårt lager med en ferdig byggesett... Byggesettet er laget for å stå på pilar, men da vi kjøpte huset gjorde markentreprenøren en betongplate for lageret.
I mitt hode tenkte jeg at jeg må ha papp som beskyttelse nedover.. Men nå ble det jo helt åpent, siden panelet ikke når ned.
Hvordan redder jeg at jeg har lagt pappen feil? Jeg burde vel ha brettet den opp, antar jeg.
Kan man klemme inn flatjern rundt hele? Løfte modulene med jekk og legge inn ny papp?
I mitt hode tenkte jeg at jeg må ha papp som beskyttelse nedover.. Men nå ble det jo helt åpent, siden panelet ikke når ned.
Hvordan redder jeg at jeg har lagt pappen feil? Jeg burde vel ha brettet den opp, antar jeg.
Kan man klemme inn flatjern rundt hele? Løfte modulene med jekk og legge inn ny papp?
Nybygger
· Ängelholm
· 20 innlegg
Takk for svar
Får bli droppblekk..
Neste spørsmål..
Vi holder på å kle huset i lockläkt, så det matcher hovedbygningen. Trenger man å sette droppblekk her også på gavlen? Eller bare kle huset i lockläktpanel og deretter male nøye?
Første bildet viser gavlen, det kommer til å sitte panel både oppe og nede. Andre bildet viser hvilken type panel.
Neste spørsmål..
Vi holder på å kle huset i lockläkt, så det matcher hovedbygningen. Trenger man å sette droppblekk her også på gavlen? Eller bare kle huset i lockläktpanel og deretter male nøye?
Første bildet viser gavlen, det kommer til å sitte panel både oppe og nede. Andre bildet viser hvilken type panel.
Klikk her for å svare



