Så, har testet skrudd litt med 6x60-skrue og det fester liksom ikke. Den sitter såpass at jeg ikke kan bevege skruen i dybden, men den roterer relativt fritt når den er helt skrudd inn og jeg fortsetter å skru. Vet ikke om det er greit likevel, men det føles ikke riktig bra.

Nei da er det feil.

Har du virkelig gjenger i spanet? Mange skruer er jo ikke helgjenget. Har du også forboret med f.eks. en 3mm bor?

Om det likevel ikke fungerer, ta en grovere skrue. Du må ha gjenge på begge sider av sponplaten,.

MathiasS MathiasS skrev:
Nei, da er det feil.

Har du virkelig gjenger i sponet? Mange skruer er jo ikke helgjengede. Har du også forboret med f.eks. en 3mm bor?

Om det fortsatt ikke fungerer, ta en grovere skrue. Du må ha gjenger på begge sider av sponplaten,.
Da har jeg sannsynligvis forboret med for tykt bor. Skruen er helgjengede, så der skal det være rolig.

Nytt test i morgen!

MathiasS MathiasS skrev:
Nei, da er det feil.

Har du virkelig gjenger i sponplaten? Mange skruer er jo ikke helgjenget. Har du også forboret med f.eks. en 3mm bor?

Om det fortsatt ikke fungerer, ta en grovere skrue. Du må ha gjenger på begge sider av sponplaten.
Tji fikk jeg. Tok mindre bor, samme resultat. Jeg forstår absolutt ingenting.

Har jeg feil skrue? Skal jeg plugge med noe?

• En hånd som holder en metallskrue med verktøy og et bor på et dekket bord i bakgrunnen.
bruk en molly for dobbeltgips, og også finn en veggregel der du kan bruke treskrue

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.