hei hei,
jeg har et litt hasteemne som jeg gjerne vil få svar på straks for jeg er nettopp på vei til å støpe igjen betonggulvet. har pigget opp og byttet de gamle jernrørene for avløp til plastrør. nå skal jeg støpe igjen de grøftene som har blitt i betonggulvet. kan jeg fylle på med den sand/stein som jeg pigget opp først? slik at jeg ikke trenger å støpe så mye betong. for grøftene er ganske dype kanskje ca 20 cm. hvor tykk trenger betongen da å være, 5 cm?
skal kjøre bort masse rivemasser i dag så jeg trenger svar om jeg kan grave tilbake en stor del av de utpiggete massene ned i grøftene?

10 cm betong synes jeg nok at du kan unne deg. Så er jeg ingen ekspert, men jeg ville nok brukt bilmassene. Sørg bare for å pakke dem ordentlig. Ta for eksempel en bit 4X4" og bruk som "dunker"

Jeg skulle støpe samme tykkelse som den platen jeg har brutt opp. Det føles meningsløst å støpe 10 cm hvis det gamle bare er 2 cm.

veldig bra og takk. en dunkare får det bli og samme tykkelse som betongen før. jeg gjør så.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.