Det her var så elendig gjort at man nesten tror at håndverkeren har hatt en RIKTIG dårlig dag. Når jeg skal skru eller spikre opp noe hjemme, får jeg nesten svetteanfal om jeg ikke finner like spiker/skruer, og da kan det være et sted der de ikke engang synes og altså egentlig ikke spiller noen rolle. Og jeg er paramediciner. :crysmile:
Håper du får alt utbedret, Karin, det der er ikke ok. Det trenger man jo ikke være snekker for å se. Pluss i margen for din ugle-sammenligning, slik føler man seg ofte synes jeg. Men dette forumet er topp! (y)
 
  • Liker
  • Elsker
Roger Fundin og 6 andre
  • Laddar…
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt skrev:
va? hvordan da feil? OMG skulle ønske jeg kunne sånt her.
Har skummet gjennom tråden. Du skal slutte å be om unnskyldning for at du ikke kan dette! Du har jo kjøpt en tjeneste, av noen du trodde hadde kunnskapen og erfaringen samt viljen til å gjøre en bra jobb. Om du skal ha noen følelse involvert så er det sinne! Jeg synes at du viser veldig bra kunnskap om hvordan du vil ha det og hadde forventet deg at det skulle bli, det er den eneste kunnskapen du som kunde skal trenge å ha! Jeg håper så at det ordner seg for deg og at du ikke trenger å betale en krone for dette totalt undermålige arbeidet! Jeg er skråsikker på at du selv kunne ha festet en terskel bedre enn den såkalte snekkeren har gjort, men du skal ikke måtte gjøre det, du valgte jo å kjøpe en tjeneste. Stå på ditt!
 
  • Liker
  • Elsker
Roger Fundin og 6 andre
  • Laddar…
Hva faen?! Er det Alfons Åberg som har skrudd fast de der tersklene?
Vitner om total mangel på evne og engasjement.
 
  • Liker
  • Haha
Roger Fundin og 1 annen
  • Laddar…
Axelida Axelida skrev:
Har skummet gjennom tråden. Du skal slutte å be om unnskyldning for at du ikke kan dette! Du har jo kjøpt en tjeneste, av noen du trodde hadde kunnskapen og erfaringen samt viljen til å gjøre en bra jobb. Om du skal ha noen følelser involvert så er det sinne! Jeg synes at du viser veldig god kunnskap om hvordan du vil ha det og hadde forventet at det skulle bli, det er den eneste kunnskapen du som kunde skal trenge å ha! Jeg håper så at det ordner seg for deg og at du ikke trenger å betale en krone for dette totalt dårlige arbeidet! Jeg er sikker på at du selv hadde kunnet feste en terskel bedre enn den s.k. snekkeren har gjort, men du skal ikke trenge å gjøre det, du valgte jo å kjøpe en tjeneste. Stå på deg!
Oh wow, takk! Yes! NÅ sender jeg avgårde mailen til håndverkeren! Får se hva som skjer!
 
  • Liker
Roger Fundin og 1 annen
  • Laddar…
M mawno skrev:
Hva?! Er det Albert Åberg som har skrudd fast de tersklene der?
Vitner om total mangel på evne og engasjement.
ja, først og fremst engasjement.
INGEN kan være så dårlig uansett tømrerutdanning eller ikke at man tror at det er en rimelig måte å gjøre det på.
Det er en som fullstendig gir blaffen i hvordan resultatet blir og bare vil bli ferdig med det.
 
  • Liker
  • Trist
Roger Fundin og 2 andre
  • Laddar…
M Mortsken skrev:
ja, først og fremst engasjement.
INGEN kan være så dårlig uansett tømrerutdanning eller ikke at man tror at det er en rimelig måte å gjøre det på.
Det er en som fullstendig gir blaffen i hvordan resultatet blir og bare vil få det unnagjort.
Det er ikke en helt friksjonsfri situasjon. Nå har jeg gitt tilbakemelding til håndverkeren. Venter på svar.
 
  • Liker
Roger Fundin og 3 andre
  • Laddar…
Super klapphatten som har vært i leiligheten din på jobben?
Fix av slurv er det ikke snakk om, heller fikset mer slurv!
A blind horse in a cave hadde gjort jobben bedre.
Ta dit noen som har en susning om hva han driver med og send fakturaen til den første klovnen.
 
Fairlane
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt skrev:
Pluss at jeg absolutt ville forverre situasjonen hvis jeg kaster meg over det selv, skrur alltid feil vei... burde skaffe skrumaskin. Får se om det blir så.
Ærlig talt så kan du nok ikke forverre situasjonen. Skrur du feil vei skjer ingenting farlig i det hele tatt. Skruen går bare ikke inn, men ut, uansett om du bruker en skrutrekker eller en skrumaskin.

Kan du åpne et glass så kan du lære deg å skru riktig vei, og blir det feil vei noen gang så gjør det ingenting.

Jeg har renovert og barna har spurt om de får hjelpe til (små barn) og med litt veiledning blir det klart bedre enn det der. Vil du prøve selv så får du veiledning på forumet her og kommer til å gjøre en fantastisk mye bedre jobb enn det du har vist fram.
 
  • Liker
Roger Fundin og 5 andre
  • Laddar…
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt skrev:
Skruven :thinking:[bilde]
Er det noen her som i det hele tatt kan identifisere hvilken type skrue dette er? Ser jo ut som en slags gummipakning under, men har aldri sett noe lignende. Det eneste jeg kan fremmane er jo en plasttakspiker men da er vi jo waaaaaay off.
 
F Flummox skrev:
Er det noen her som kan identifisere hvilken type skrue dette er? Ser ut som en slags gummipakning under, men har aldri sett noe lignende. Det eneste jeg kan komme på er en plastikktakspiker, men da er vi jo waaaaaay off.
Kanskje skruen til oppvaskmaskinen ;)
 
  • Haha
  • Liker
Roger Fundin og 7 andre
  • Laddar…
Helvete sluttet å lese etter jeg så skruene i terskelen, faen vært på byggeplasser med apraka russere som faen var flinkere og de var ikke direkte flinke men så klart bedre ut enn det der..
 
  • Liker
Roger Fundin og 1 annen
  • Laddar…
Får man bry seg om telefonnummeret til den der håndverkeren? Har et knippe terskler som trenger å settes inn og han ser ut til å ha god følelse for det der…. :crysmile::crysmile::crysmile::crysmile::crysmile:
 
  • Haha
Roger Fundin og 3 andre
  • Laddar…
Hei! De der gulvterskelene ser helt gale ut, hadde aldri akseptert et slikt "jobb".. Jeg og mannen er to glade amatører som ga oss i kast med å bytte ut alle tersklene i huset for en stund siden, og vi gjorde en betydelig bedre jobb enn det der!:crysmile: Krev at denne såkalte "håndverkeren" kommer tilbake og gjør det riktig, så vanskelig er det ikke å gjøre en anstendig jobb!
 
  • Liker
  • Elsker
Roger Fundin og 1 annen
  • Laddar…
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt skrev:
Super, skal be noen gjøre det som har godt håndlag med sagen :) Da tenker jeg at gulvet ikke trenger å utbedres? Dog så svikter det litt.
Takk for alle veldig hjelpsomme svar!
Stopp! Først skal du be noen med litt håndlag om å sjekke om hengslene sitter fast ordentlig. At døren luter utover kan også tyde på at det øvre hengselet er litt løst ... og det er betydelig enklere å utbedre enn å korte ned døren.
 
  • Liker
pmd og 1 annen
  • Laddar…
T
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt skrev:
Det er en håndverker med firma.
Kanskje det, men det er faen ingen snekker du har hatt hjemme hos deg. Hadde han en rød nese? Det er kanskje en klovn du har fått hjem til deg.........
 
  • Liker
Roger Fundin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.