62.095 lest ·
190 svar
62k lest
190 svar
Håndverkere slurvet?
Det her var så elendig gjort at man nesten tror at håndverkeren har hatt en RIKTIG dårlig dag. Når jeg skal skru eller spikre opp noe hjemme, får jeg nesten svetteanfal om jeg ikke finner like spiker/skruer, og da kan det være et sted der de ikke engang synes og altså egentlig ikke spiller noen rolle. Og jeg er paramediciner.
Håper du får alt utbedret, Karin, det der er ikke ok. Det trenger man jo ikke være snekker for å se. Pluss i margen for din ugle-sammenligning, slik føler man seg ofte synes jeg. Men dette forumet er topp!
Håper du får alt utbedret, Karin, det der er ikke ok. Det trenger man jo ikke være snekker for å se. Pluss i margen for din ugle-sammenligning, slik føler man seg ofte synes jeg. Men dette forumet er topp!
Har skummet gjennom tråden. Du skal slutte å be om unnskyldning for at du ikke kan dette! Du har jo kjøpt en tjeneste, av noen du trodde hadde kunnskapen og erfaringen samt viljen til å gjøre en bra jobb. Om du skal ha noen følelse involvert så er det sinne! Jeg synes at du viser veldig bra kunnskap om hvordan du vil ha det og hadde forventet deg at det skulle bli, det er den eneste kunnskapen du som kunde skal trenge å ha! Jeg håper så at det ordner seg for deg og at du ikke trenger å betale en krone for dette totalt undermålige arbeidet! Jeg er skråsikker på at du selv kunne ha festet en terskel bedre enn den såkalte snekkeren har gjort, men du skal ikke måtte gjøre det, du valgte jo å kjøpe en tjeneste. Stå på ditt!Karinsbostadsrätt skrev:
Oh wow, takk! Yes! NÅ sender jeg avgårde mailen til håndverkeren! Får se hva som skjer!Axelida skrev:
Har skummet gjennom tråden. Du skal slutte å be om unnskyldning for at du ikke kan dette! Du har jo kjøpt en tjeneste, av noen du trodde hadde kunnskapen og erfaringen samt viljen til å gjøre en bra jobb. Om du skal ha noen følelser involvert så er det sinne! Jeg synes at du viser veldig god kunnskap om hvordan du vil ha det og hadde forventet at det skulle bli, det er den eneste kunnskapen du som kunde skal trenge å ha! Jeg håper så at det ordner seg for deg og at du ikke trenger å betale en krone for dette totalt dårlige arbeidet! Jeg er sikker på at du selv hadde kunnet feste en terskel bedre enn den s.k. snekkeren har gjort, men du skal ikke trenge å gjøre det, du valgte jo å kjøpe en tjeneste. Stå på deg!
ja, først og fremst engasjement.M mawno skrev:
INGEN kan være så dårlig uansett tømrerutdanning eller ikke at man tror at det er en rimelig måte å gjøre det på.
Det er en som fullstendig gir blaffen i hvordan resultatet blir og bare vil bli ferdig med det.
Det er ikke en helt friksjonsfri situasjon. Nå har jeg gitt tilbakemelding til håndverkeren. Venter på svar.M Mortsken skrev:
Super klapphatten som har vært i leiligheten din på jobben?
Fix av slurv er det ikke snakk om, heller fikset mer slurv!
A blind horse in a cave hadde gjort jobben bedre.
Ta dit noen som har en susning om hva han driver med og send fakturaen til den første klovnen.
Fix av slurv er det ikke snakk om, heller fikset mer slurv!
A blind horse in a cave hadde gjort jobben bedre.
Ta dit noen som har en susning om hva han driver med og send fakturaen til den første klovnen.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 889 innlegg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17.889 innlegg
Ærlig talt så kan du nok ikke forverre situasjonen. Skrur du feil vei skjer ingenting farlig i det hele tatt. Skruen går bare ikke inn, men ut, uansett om du bruker en skrutrekker eller en skrumaskin.Karinsbostadsrätt skrev:
Kan du åpne et glass så kan du lære deg å skru riktig vei, og blir det feil vei noen gang så gjør det ingenting.
Jeg har renovert og barna har spurt om de får hjelpe til (små barn) og med litt veiledning blir det klart bedre enn det der. Vil du prøve selv så får du veiledning på forumet her og kommer til å gjøre en fantastisk mye bedre jobb enn det du har vist fram.
Hei! De der gulvterskelene ser helt gale ut, hadde aldri akseptert et slikt "jobb".. Jeg og mannen er to glade amatører som ga oss i kast med å bytte ut alle tersklene i huset for en stund siden, og vi gjorde en betydelig bedre jobb enn det der!
Krev at denne såkalte "håndverkeren" kommer tilbake og gjør det riktig, så vanskelig er det ikke å gjøre en anstendig jobb!
Stopp! Først skal du be noen med litt håndlag om å sjekke om hengslene sitter fast ordentlig. At døren luter utover kan også tyde på at det øvre hengselet er litt løst ... og det er betydelig enklere å utbedre enn å korte ned døren.Karinsbostadsrätt skrev: