61.836 lest ·
190 svar
62k lest
190 svar
Håndverkere slurvet?
Naturligvis er firmaet ansvarlig. Jeg tror ikke jeg antyder noe annetA andersmc skrev:
Altså det kan jo virke åpenbart, men noviser som jeg vet ikke alltid hvilke marginer en boble i et vaterpass skal ha i gitte situasjoner. Det finns noen ganger rom for margin. Det er derfor vi leier inn håndverkere. Ha en fin dag!Bölebon skrev:
Kast ut han er det. På 10 år som yrkessnekker har jeg ikke sett en kvinnelig snekker. På like mange år har jeg heller ikke brukt ordet hen.Viktor.J skrev:
Jeg håper virkelig at du snart kommer til å få se din første kvinnelige snekker, det finnes faktisk.S Snicklas skrev:
Min erfaring av kvinnelige håndverkere er at de ofte er mer nøyaktige enn sine mannlige kolleger
Vanskelig å holde rent mot veggen med flossede kanter og i dype hulromS Screew skrev:
Hvem har koblet til komfyren? Kan være en stiv kabel - det skal være en tilkoblingsledning som er myk da det skal være fleksibelt å dra fram komfyren for rengjøring og lignende.
VIKTIGST av alt er at kabelen sitter ordentlig fast, den skal sitte godt fast i begge ender med strekkavlastninger
Oppdatering, nå har jeg levert inn klagen til ARN, ber om tilbakebetaling på en viss sum. Behandlingstiden er ganske lang, men når avgjørelsen kommer informerer jeg om hva det blir. I mellomtiden fikser jeg feilene med hjelp.
Takk! Det er ingen store summer, nå er det mest på prinsipp. Håndverkeren kom for å utbedre feil og gjorde i stedet ting verre. ARN kan jo svarteliste bedrifter. I tillegg har jeg faktisk sjekket med en jurist, summen jeg ønsker tilbakebetalt er høyst rimelig, og jeg har forbrukerretten på min side.Jonatan79 skrev:
Vi får se, håper ingen andre nybegynnere innen renovering som meg, som bestiller arbeid fra firma for å sikre kompetansen, ikke havner i samme situasjon.
Klikk her for å svare