Om vi møtes i en forlik eller at feilene blir utbedret så er saken ute av verden. Håper det blir slik! Det er jo ingen store summer men litt av en prinsippsak. Pluss at jeg absolutt ville forverret situasjonen om jeg gir meg på det selv, skrur alltid feil vei... burde skaffe drill. Får se om det blir slik.

• Liker
steffo_s og 2 andre
  • Laddar…
Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt skrev:
Om vi møtes i et forlik eller at feilene blir utbedret så er saken ute av verden. Håper det blir så! Det er jo ingen store summer men litt av en prinsippsak. Pluss at jeg absolutt ville forverre situasjonen om jeg kaster meg ut på det selv, skrur alltid feil vei... burde skaffe skrutrekker. Får se om det blir så.
han går konkurs om det skulle gå til domstol det er jo ikke engang verdt å teste

M maria01 skrev:
han går konkurs om det skulle gå til retten det er jo ikke engang verdt å teste
Tenker håndverkeren får betale tilbake deler av summen så løser det seg. Vi får se. Vil ikke forårsake konkurs til noen, en personlig tragedie.

• Liker
Workingclasshero
  • Laddar…
Dr Benz Dr Benz skrev:
fast døren henger jo feil….
Ah, så ikke bildet, telefonen lastet den ikke :P

• Liker
Dr Benz
  • Laddar…
Tenker håndverkeren må betale tilbake deler av summen, så løser det seg. Vi får se. Vil ikke forårsake konkurs for noen, en personlig tragedie.
jeg mener han setter det i konkurs før det engang kommer det starter opp en annen bedrift

• Liker
nissenhj
  • Laddar…
Heij83
Heij83 Heij83 skrev:
Hvordan ser det ut om du måler med vateret inne i karmen på høykant
Du får late som min termos er et vater.
Men antagelig er den rett hvis døren er det.

• En hånd holder en grønn termos vertikalt mot en hvit dørkarm, etterligner et vater. Bakgrunnen har et gult og hvitt blomstermønster.
  • Liker
Roger Fundin og 2 andre
  • Laddar…
Heij83 Heij83 skrev:
Du får late som at min termos er et vater.
Men antagelig er den rett om døren er det.
det hjelper jo ikke mye å bruke vateret nå, man kan jo ikke begynne å endre dørkarmen nå
har håndverkeren satt inn dørkarmen?

• Liker
EvertL
  • Laddar…
M maria01 skrev:
jeg mener han setter det i konkurs før det engang kommer det starter opp et nytt firma
aha ja men det er jo alltid best å arbeide ordentlig, ellers kommer konsekvensene :)

Sukk.
Trist å se sånt her, men det beste er at det knapt koster å gjøre om og gjøre riktig. Noen skruer i terskelen, kappe døren og en gummipakning på oppvaskmaskinen. Hadde du vært min nabo, hadde det tatt meg 1 time.

Jo, det ville vært ok å henge ut denne personen. Skal ikke være fordomsfull, men han har sikkert allerede noen konkurser bak seg...

• Liker
Roger Fundin og 6 andre
  • Laddar…
...Ikke store penger nei, men brysomme, og jeg forventet et profesjonelt jobb, da jeg er 100% uhendig når det gjelder snekring. Det er litt en prinsippsak, ja det er bare litt terskler og svaiende gulv og gulvlister på veggene mm, men så mange slurvefeil. Jeg fikk følelsen av at jeg er for pirkete, men det er jeg ikke. Om jeg selger leiligheten, må den være i god stand.

Håndverkeren det gjelder er en god person, kanskje bare valgt feil yrke.

Jeg trodde ingen ville svare på denne tråden :) Fikk masse tips og råd og bekreftelse om at det ikke er ok utført.

• Liker
Beskow93 og 1 annen
  • Laddar…
K Kane skrev:
Vertikal måling av karmen. Ikke døren.
Idioten her lurer på hva karmen er? dørkarm, er det ikke ...noe på døren...

Idioten her lurer på hva karmen er? dørkarm, er det ikke ...noe på døren...
Rektangulære rammen i "veggåpningen" som døren deretter henger i.

• Liker
Roger Fundin og 4 andre
  • Laddar…
K Kane skrev:
Rektangulære rammen i "vegghullet" som deretter døren henger i.
Aha den sjekker jeg senere nå må jeg ta en løpetur!
Tusen takk!

Heij83 Heij83 skrev:
Du får late som om min termos er et vater.
Men antakelig er den rett om døren er det.
Tar det imot når døren er åpen er det dog på siden av karmen man må sjekke at den er i lodd.

Cheesen
Det er en enmannsbedrift, og mitt livs største feil er her. Jobben er betalt, jeg så feilene i etterkant. Nå maser jeg om etterfiks, og det er ikke helt friksjonsfritt. Jeg var fokusert på andre ting da jobben ble gjort (jobb osv.), og glad for at det ble fint, så jeg tenkte ikke på å gjøre en ordentlig inspeksjon. Lært meg leksa!! Har tidligere i livet lært meg å ikke kjøpe biler av venner, nå lærte jeg meg dette. Det er fint med lærdommer, selv om det også er kronglete.
Skriv anmeldelse på Eniro og Google. Gjerne med bilder så kommer du nok til å få det utbedret.

Terskelen er det verste jeg har sett. Har selv begynt å feste terskler med dobbeltsidig tape. Helt skrueløst og går å fjerne uten skader når det trengs. Alle terskler sitter.

• Liker
oddan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.