Belegningsstein kan kjøpes nesten overalt i Polen.
Frakt gatesteinen hjem med en større lastebil, type Poltruck eller lignende.

mvh
David

ok men vet du noen side som jeg kan gå inn på og sjekke priser og sortiment.

Alle dere som har vært i Polen og handlet, hva koster det å kjøpe belegningsstein derfra. Jeg har gjort klart med priser for frakt, men jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe belegningsstein og hva det koster, så lurer jeg på hvor pålitelig det er å bestille stein fra Polen. Kan man stole på at de sender den varen man vil ha.

Har dere noen kontakt som man kan bruke for å kjøpe belegningsstein?

Kommer eventuelt til å kjøpe inn ganske mange løpemeter rekkverk og lurer på om det er noen som kjenner til firmaer i Latvia, Polen eller lignende som bygger pene smijerns-/rustfritt stål-/glassrekkverk på oppdrag?

mvh
David

Ingen som har sett pris i Polen på komfyrer, typ 90cm ilve gasskomfyr eller lignende? ::)
... eller 90cm electrolux ...

Det blir så dyrt å dra dit bare for å sjekke pris.

Henrik

singelhit skrev:
Alle dere som har vært i Polen og handlet hva koster det å kjøpe belegningsstein derfra. Jeg har gjort klar priser for frakt men jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe belegningsstein og hva det koster, så lurer jeg på hvor pålitelig det er å bestille stein fra Polen. Kan man stole på at de sender det produktet man vil ha.

Har dere noen kontakt som man kan bruke for å kjøpe belegningsstein?
Jeg har handlet 3 stk 24t lastebiler med ytong, tegl, garasjeporter mm, de 2 siste transportene gjorde Ytrans AB for meg og alt gikk knirkefritt, hmm ja så nær som på en feilkjøring men jeg dro ut og loset sjåføren på rett vei...

Hva måtte du betale for portene? Hvilket fabrikat? :-/

Hei
For en bra tråd, tydeligvis ikke bare jeg som har tanker om å handle i Polen.
Jeg har tenkt å kjøpe så mye som mulig i Polen og har ikke funnet noen info om takstein, alternativt betongtakstein, også betongformer for grunnplaten er jeg interessert i.
Er det noen som har info om disse produktene.

polanders skrev:
Hei
Hvilken bra tråd, tydeligvis ikke bare jeg som har tanker om å handle i Polen.
Jeg har tenkt å kjøpe så mye som mulig i Polen og har ikke funnet noen info om takstein evt. betongtakstein, også betongformer for grunnplaten er jeg interessert i.
Er det noen som har info om disse produktene.
BAT har alt du vil ha i denne vei.

mvh
David

Takk for det David, synd at man ikke forstår Polsk så bra. Fant dog ingen takstein i deres produktsortiment.

Tenkte også å sjekke med dere om dere vet om man kan kjøpe Q-trall i Polen. Det er et relativt nytt produkt og jeg vil vite mer om det. Et trallgulv som ser veldig bra ut. Koster på K rauta ca 400 kr kvm.

Pleier ikke å være noen problemer med å finne takpanner i Polen. Synes at de fleste inkl. BAT har en rekke panner å velge mellom. Har ikke sett svenske modeller. Lafarge og annet har de dog.

mvh
David

David skrev:
Marksten finnes å kjøpe nesten overalt i Polen.
Frakt hjem gatestenen med en større lastebil typ Poltruck eller lignende.

mvh
David
Hei!

Omtrent mellom tommelen og pekefingeren; hvor mye kan det tenkes å koste å frakte 50m2 treplantetegl fra Gdynia til Småland?

/Elin

kloka_elin skrev:
[quote author=David link=1089194696/210#219 date=1129725812]Markstein finnes å kjøpe litt overalt i Polen.
Frakt hjem gatesteinen med en større lastebil type Poltruck eller lignende.

mvh
David
Hei!

Omtrent mellom tommelen og pekefingeren; hvor mye kan det tenkes å koste å frakte 50m2 trebruddstein fra Gdynia til Småland?

/Elin[/quote]

12-13.000 for en lastebil med Poltruck. Men det er en stor mangel på lastebiltransport fra Polen til Sverige så det kan være vanskelig å fastsette nøyaktig leveringsdato.

mvh
David

Hei alle Polen-fans

Jeg er også interessert i å kjøpe belegningsstein fra Polen. Men fant ingen prisopplysninger :-? Hvor kan jeg finne et godt utvalg av belegningsstein?

Har dere noe info?

Jeg trenger for et areal på 150 m2. Hvor mye kan transporten koste til Stockholm?

Hilsener Atoosa :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.