Skal legge inn slange for gulvvarme (12mm uponor) og deretter avrettingsmasse oppå (oppå EPSCement).
Velger mellom PCI periplan CF25, maxit 4320 og Kiilto Rot og gulvvarmesparkel.
Noen som kan anbefale noe spesielt? Maxit virker billigst akkurat nå.
/Adam