O ohls skrev:
Bra at du fant noe som fungerte, handgöra 30m er nok litt vel. Visst med en fres så hadde det sikkert ikke vært et problem men høres verdt det ut.
Ja det føltes veldig verdt kostnaden.

• Liker
ohls
  • Laddar…
Det der var jo ingen vanskelig profil. Ferdighøvlet PLH som er faset av litt lett med f.eks. elhøvel og sandpapir.

Om man ikke finner nøyaktig samme profil ellers, så er det få som ville merke om man bruker ulike men lignende profiler i forskjellige rom.

imported_Benno imported_Benno skrev:
Det der var jo ingen komplisert profil. Ferdighøvlet PLH som er lett avfaset med f.eks. høvel eller sandpapir.

Hvis man ikke finner nøyaktig samme profil ellers, er det få som ville merke om man bruker forskjellige men lignende profiler i forskjellige rom.
Det er nok at jeg merker det😁 jeg er pirkete med sånt her og vil ha det som originalen. Hadde jeg funnet en høyere med samme vinkel, hadde jeg kjøpt og kuttet nederst. Men finner bare lavere. Og det vil jeg ikke ha. Dessuten i plast. Og for den prisen syntes jeg det var lett verdt det:) men mange ville nok ikke brydd seg. Jeg synes jeg gjør leiligheten en tjeneste og synes det er gøy.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.