Den drar inn ganske mye snø så hvor mye plass under har du tenkt å ha? Jeg støpte selv en plate og la på en grov riflet matte. Den matten drar jeg bare ut når det trengs å tømmes. Fungerer topp.
Det blir mye luft under så det skal ikke være noen problemer.
Det ble 28*70 på 145 i cc 60. Ca 1,5cm glippe mellom gulvplankene. Stumt så det rekker.
[bilde]
Det tror jeg vil holde bra.
Jeg tror dog at du kan få litt problemer med å få gjennom snøen med 1,5 cm, rapporter gjerne tilbake hvordan det går i løpet av sesongen.
Det tror jeg kommer til å holde bra.
Jeg tror dog at du kan få litt problemer med å komme gjennom snøen med 1,5 cm, rapporter gjerne tilbake hvordan det går i løpet av sesongen.
Ja det er mulig. Får stille inn en piassava for å ta det som ikke går gjennom. Ikke langt til snø så rapport kommer!
Ja det er mulig. Må stille inn en piassava for å ta det som ikke går igjennom. Ikke langt til snø så rapport kommer!
Jeg har et tettere gulv enn det du har og jeg må bruke piassavav. Går helt greit bortsett fra isen som dannes fra kjølingen, den hadde jeg gjerne vært foruten.
Nå har endelig dørene kommet på plass samt håndtak på den lille døren og litt etterlengtet olje på den også. I morgen blir det kanskje rampbygging. Det hadde vært fint å kjøre inn den før snøen kommer for fullt.